kallas t-i-d-s-f-ö-r-d-r-i-v

KILLAR

10 saker som gör så att jag faller för dig.

 

1. om du är dig själv i alla lägen - jag svär, alla tjejer uppskattar det.

2. om du ringer helt random och frågar hur jag mår eller vad jag gör.

3. om du står för allt du säger till mig.

4. om du blir lite smått svartsjuk när jag är med andra killar osv - det är bara gulligt

5. om du kramar mig länge, även inför dina vänner.

6. om du ger mig komplimanger.

7. om du alltid är ärlig.

8. om du svär på allt att aldrig vara otrogen eller hålla på med en annan tjej.

9. om du skrattar med mig.

10. om du kan starta en konversation.

 

9 saker som är gulligt / charmigt när killar gör.

 

1. om du håller om mig - finns det något bättre ?

2. om du hör av dig ofta. - då vet man att han tänker på dig.

3. pussar en på pannan - äkta kärlek.

4. vill ta bilder med en.

5. viskar "jag älskar dig" i mitt öra.

6. kollar in i mina ögon och ler - herregud, jag smälter.

7. tar mig i handen - bevis på att han står för dig !

8. skickar låååååånga gulliga sms - känslor !

9. blir kompis med ens föräldrar - maskulint !

 

 

8 saker jag uppskattar när jag får av en kille.

 

1. en lång kyss - alltid mysigt.

2. när jag får höra hur mycket jag betyder.

3. en kram - så sött.

4. respekt. - borde nästan vara en självklarhet?

5. låna hans kläder. - älskar att gå runt i kläder med hans lukt på.

6. om du ger mig en komplimang.

7. ett leénde.

8. ett sms / telefon samtal.

 

7 saker du inte bör göra när du är med mig.

 

1. inte vara omogen.

2. inte snacka skit om mina vänner.

3. inte smsa med någon annan tjej - jag blir svartsjuk lätt.

4. inte prata om hur snygg någon annan tjej är. - det sårar nog mest.

5. inte va sur.

6. inte starta små onödiga bråk.

7. inte gå ifrån mig.

 

6 saker som du aldrig ska prata om med din tjej.

 

1. börja aldrig prata om dina ex - då känner hon sig inte speciell.

2. ta inte upp att någon annan tjej är snygg - berätta istället för din tjej att hon är vacker.

3. bröja inte prata om cod / cs / wow, osv. - vi fattar ändå inget.

4. be henne aldrig, verkligen aldrig ändra på hennes utseende. - vill hon ändra något gör hon det utan att veta att hon måste för hon inte duger annars.

5. fråga inte om hon ska åka hem snart. - då tror hon du inte vill ha henne hos dig.

6. berätta inte om dina gamla strul eller något sånt. - vi vill inte veta om vi inte frågar.

 

5 saker du ska göra när du är hemma hos mig.

1. bli kompis med mina föräldrar. - jag lovar att det bara finns fördelar med det.

2. ta för dig - var inte blyg.

3. prata lite med min bror. - han kommer verkligen se upp till dig då.

4. passa på att ligga pröva min säng. - haha nej men skämt å sido.

5. var dig själv !

 

4 saker du bör veta om min familj.

 

1. vi står varandra väldigt nära.

2. vi är  inte normala.. - dom är som mig kan man väl säga ;)

3. du kommer alltid vara välkommen hemma hos mig.

4. dom respekterar dig om du respekterar mig.

 

3 saker som är hur hett som hellst på en kille !

 

1. snygg kropp!!!

2. ett fint leende.

3. bra klädstil.

 

2 saker du inte ska göra när du är hemma hos mig.

 

1. komma hit råfull utan förvarning.

2 - stöka till i mitt rum mer än vad det redan är. - jag hatar att städa.

 

1 ord jag älskar att höra.

 

1. jag älskar dig mitt allt. - typ dör varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0