jag är bara din & det kan ingen ändra på

Vaknade klockan 6 och drog mig in till stan vid 8 och mötte bästa vän för att ta bussen till Karlskoga och sen vidare till Örebro som vi spenderade hela våran dag i.
Har gjort allt ifrån att åka buss, shoppa, äta, leta efter mataffärer till att borsta tänderna på en trappa.

Har vart helt galet och absolut en av sommarens bästa dag!

Ska sleeeepa nu tror jag, aldrig känt mig såhär trött tror jag! :O
bilder på vad jag köpte kommer imorgon.


älskade busskort (L) haha skämt å sido.

Kommentarer
Postat av: LOUISE

bara för att hon skratta åt oss när vi borsta tänderna :( <3

2011-08-13 @ 09:47:32
URL: http://louiseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0